Ik heb een diepvriezer gekocht bij Bemmel en Kroon en daar een extra verzekering afgesloten. Nu is de diepvriezer kapot gegaan en dus heb ik gebeld en moest een nr doorgeven van het apparaat. De monteur die kwam kon het ding niet maken want had niet de goede Thermostaat bij zich.(ergernis 1,want waarom moet je dan het nr doorgeven) Maar er zou iemand komen van de fabriek. Die meneer is gekomen maar had de thermostaat niet bij zich! Hij hielp mij uit de brand door een tijdklok op de diepvriezer te zetten en zou die week nog terugkomen om de thermostaat te plaatsen. Na 8 dagen ben ik maar eens gaan bellen naar Bemmel en Kroon. Maar ik moets de fabriek bellen en daar wisten ze van niets!! Weer gebeld naar Bemmel en Kroon maar hun monteur was op vakantie. Gevraagd naar een chef omdat ik mij aan de hele gang van zaken flink ging ergeren. Meneer Linkerhof heeft er inderdaad voor gezorgd dat de volgende dag de monteur mét thermostaat kwam en de vriezer repareerde. Maar ...........wat schetst mijn verbazing....ik moest het bedrag van de reparatie voorschieten!! Oké, met nota en aankoopbon naar meneer Linkerhof die het allemaal heel gewoon schijnt te vinden en mij een vreselijk mens vindt want er was geen speld tussen te krijgen volgens hem want ik vind dat ik niets met andere verzekeringen te maken heb want ik heb een verzekering afgesloten bij Bemmel en Kroon en niet bij Whirlpool of een andere monteur dus ik wil gewoon meteen m'n geld terug. Ik sluit ook geen verzekering af bij de Nationale Nederlanden om naderhand te horen dat Aegon moet gaan uitbetalen en dat daarop gewacht moet worden!
Dit is toch van de gekke!! Wie kan hier iets over zeggen?
Bedankt vast