BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bezorging koelkast op hogere verdieping

Bijdrage door gebruiker
20-02-2012
123 keer bekeken
34 reacties
Bij mij werd door Keukencentrum Tiel een koelkast bezorgd. Tot mijn schrik moest ik er zelf voor zorgen dat het apparaat op 2-hoog kwam.
Deze informatie stond niet op de aankoopbevestiging en is mij ook niet gegeven door de klantenservice. De chauffeur zei dat ik de voorwaarden maar had moeten lezen.
Formeel heeft hij natuurlijk gelijk, maar is het niet logisch dat ik verwacht dat de levering tot in de keuken gaat? Ik heb gelukkig met twee buurmannen het zware ding naar boven gekregen, niet zonder gevaar trouwens. Schrammen, beschadigde muur en linoleum en een deukje in de koelkast waren andere bijeffecten van dit avontuur.
Als je op de website van Keukencentrum Tiel kijkt en je klikt "bezorgen" aan dan staat daar niets over bezorgen tot over de drempel. Pas als je daarna op "voorwaarden" klikt krijg je de info te zien.

Ik vind het onaangenaam dat keukencentrum Tiel dit soort informatie wegmoffelt en klanten hiermee confronteert als het te laat is. Zo kweek je toch wantrouwen?

Ik ben opnieuw het internet op gegaan en heb meerdere bedrijven gevonden die de klant een keuze geven. Bij hun was de koelkast voor een meerprijs van ongeveer 50 euro gewoon bij mij de trap op gebracht. Ik had dat bedrag graag betaald!

Zoveel mensen in grote steden wonen 1 hoog of hoger zonder lift. Dan moeten er een hoop mensen zijn die dit hebben meegemaakt. Heeft Kassa hier ooit al eens aandacht aan besteed of zou dat eens kunnen gebeuren?



Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.