Betreft: De KASSA- uitzending van 2 mei 2009.Grofgebekte Kees uit Katwijk hoorde pas na aankoop van zijn flat van de buren dat erbest wel van een "betonrotje" sprake was. Een nieuw woord voor in de "VanDale".We krijgen beelden te zien van het perceel.Die zonneklaar duidelijk maken dat Kees de VARA voor z'n roestigekarretje probeert te spannen: heel Nederland kan zien dat de gebrekenzelfs bij een oppervlakkige inspectie niet te missen zijn. Het pand lijktzowat slooprijp. En moet dat ook een jaar geleden al geweest zijn.Schande dat de VARA zich hiervoor leent!!!Henk