BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Betaling Nuon

Bijdrage door gebruiker
20-11-2007
16 reacties

Hallo,

Wie kan mij helpen met het volgende:

Vandaag kreeg ik een telefoontje van de Nuon die mij vertelde dat ik vanaf 2005 geen termijnbedragen (lees automatische afschrijving) meer had betaald.

Door mijn (ik geef het toe) slechte administratieve handelen was ik er zelf niet achter gekomen......

Of ik even het complete bedrag wil overmaken. (natuurlijk komen ze ook met een alternatieve betalingsregeling maar ja wat moet ik daarmee)

Omdat ik ze (toen ik in 2005 overging tot groene stroom) een machtiging gaf om het automatisch te incasseren hebben ze dat dus nooit gedaan.

Welke rechten hebben ze om het complete bedrag nu 'op te eisen'? Of is er een mogelijkheid om enigszins tot een schikking te komen of wat dan ook.

In de voorwaarden kan ik niets terug vinden maar ik voel me wel ellendig omdat ik nu met onvoorzienen kosten zit.

Ik hoop dat iemand mij een advies kan geven.

Bvd en m vr gr

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.