Hoe is het mogelijk dat mensen die moeten betalen aan de energie bedrijven
Voor de stroom wat je over hebt , terwijl er investeerders zijn die weilanden opkopen vol stampen met zonnepanelen en daar voor hun geleverde stroom vangen
En dan tegen particulieren zeggen dat er overbelasting is van stroom .