BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bestelling annuleren

Bijdrage door gebruiker
14-10-2008
4 reacties

Hallo iedereen,

wij hebben op 30 augustus bij een bedrijf een natuurstenen wasbak besteld. Aangezien deze in Azie besteld moest worden zou het tussen de 6-8 weken duren. Geen probleem, want 9 weken later zou het huis klaar zijn en hadden we dus nog enkele dagen om de wasbak te monteren. Nu heb ik deze week het bedrijg gemaild hoe het met de bestelling ervoor stond. Hierop geen reaktie. De volgende dag gebeld en er werd ons vrolijk medegedeeld dat er iets mis was gegaan en dat de wasbak die dag ervoor opnieuw besteld was. Echter levertijd minstens 8 weken. We hadden een aanbetaling van 50 euro gemaakt. Ik heb vervolgens een mail gestuurd dat ik het niet netjes vond dat we niet eerder op de hoogte werden gesteld en dat ik nu niet van plan was me de komende 8 weken in de keuken te gaan wassen. Dus ik wil annuleren. Nu heb ik een mailtje terug ontvangen waarin de verkoper stelt dat het niet zijn schuld is en dat volgens zijn algemene voorwaarden de bestelling niet geanu. kan worden.

Mijn vraag is; kan hij dat stellen en wat zijn mijn mogelijkheden. Nogmaals over 1 week verhuizen wij en we hebben geen zin om ons in de keuken te wassen.

Groet

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.