BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Beginstanden op 0 bij Delta NV

Bijdrage door gebruiker
11-07-2012
1 reactie
Hallo,
Per 4 oktober hebben wij ons nieuwe appartement betrokken, wij kozen, gezien wij woonachtig zijn in Zeeuws-Vlaanderen, voor Delta NV als onze energieleverancier. Ik heb me hier toen telefonisch aangemeld en er werd mij toen o.a. gevraagd om de meterstanden, welke ik telefonisch heb doorgegeven.
Vandaag, ondertussen 8 maanden verder valt de eindafrekening in de bus. De beginstanden staan op 0 voor zowel stroom, gas als water.
Gelijk telefonisch contact opgenomen met Delta NV welke mij samengevat het volgende vertelde: 'Er zijn bij aansluiting geen meterstanden ingevuld, er is bij ons niets bekend, we kunnen niets voor je doen'.
Er werd mij verteld dat er een formulier naar mijn adres was opgestuurd om de meterstanden door te geven, maar dit formulier heb ik nooit mogen ontvangen.
Aangezien ik maandelijks mijn meterstanden bijhoud kon ik mijn beginstand ook nog zien, maar hier heb ik dus volgens de klantenservice van Delta niets aan.

Welke stappen kan ik nu nog ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.