Na een super service een bed besteld. Vele vragen moeten beantwoorden om uit eindelijk bij ONS bed te komen, deze besteld en afgelopen zaterdag werd die geleverd. Alles tot nu toe tip top in orde....
Bij het naar binnen dragen van het hoofdbord (deze is 125 x 200 x 13cm (h x b x d)) komen ze er achter dat het hoofdbord te groot is. Ze kunnen niet de draai maken omdat het bord door het deurkozijn naar de eerste verdieping te brengen. Veel pas en meet werk verricht, maar mocht allemaal niet baten...
Dan zegt de man die samen met iemand het bed in elkaar behoord te zetten dat het hoofdbord kleiner gemaakt moet worden EN dat dit €175 gaat kosten (hoofdbord moet naar een stoffeerder). Dit alles komtvoor mijn rekening.
Natuurlijk heeft de beste man zijn baas gebeld en ook zij zegt dat ik verantwoordelijk ben MAAR dat ze eventueel 50-50 willen doen omdat ik gezegd heb dat ze het bed dan maar weer mee mogen nemen omdat het niet voldoet aan de eisen.... immers ze krijgen het niet naar de eerste verdieping.
Kan dit zo maar?
Ben ik daadwerkelijk verantwoordelijk voor iets wat je koopt dat ik dan zeker moet weten dat het allemaal past?
Zitten hier geen regels aan vast?
Ik bedoel: Als ik een wasmachine koop dan heeft de wasmachine een bepaalde maat! Als ik een bankstel koop heeft ook deze een zodanige maat dat die (eventueel in delen) door een deur of raam past, toch?
Andere opties zijn er niet. We hebben geen raam die ver genoeg open kan, groot genoeg is, enz.
Herman