BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

BCC + Garantie aanvragen?

Bijdrage door gebruiker
23-01-2012
2 reacties
Wij hebben een Samsung RL34EGPS koel-vrieskast gekocht op 21-09- 2009 bij BCC.
Nou moest het net gebeuren dat deze op 21-12-2011 het plotseling het niet meer deed en dus de kerst boodschappen konden de vuilnisbak in.
Meteen BCC service gebeld om te vragen of er een monteur langs gestuurd kon worden en omdat het bijna kerst was dachten we "HI SERVICE" te kunnen verwachten maar niets is minder waar de "HI SERVICE" bleek een knappe domper te zijn we werden gewoon naar Samsung Nederland door verwezen en die op hun beurt verwijzen dan weer naar E-Care Repair Services BV,
De voorrijkosten :Witgoed apparatuur €53.55 en de onderzoek kosten 47,60 bij elkaar €101,15 en daar komt het gebeukte materiaal.
Maar dan komt de super service van BCC je krijgt geen enkel antwoord op de vraag waar je dit kan verhalen of kan indienen om geld terug te krijgen.
De fabriek garantie is dan wel wettelijk vast gesteld op 2 jaar maar een koel/vrieskast van €400 moet langer mee moeten kunnen gaan dan 2jaar en 3 maanden maar bij "Hi prices and LOW SERVICE" schijnen ze dat niet te willen weten.
Ik weet wel dat ik de volgende aankoop nooit meer bij BCC zal doen en ga naar de Media Markt die hebben het zelfs in de aankoop voorwaarden staan dat ze ook NA de garantie een deel van de reparatie kosten betalen.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.