Ik heb onlangs een princess blender gekregen.
Ik kwam er nadat ik hem de laatste keer gebruik had achter dat er een barst in de glazen schenkkan zat.
Ik heb gelijk Princess een mail hierover gestuurd.
Ze zeiden dat glasschade niet onder de garantie valt en dat ik maar een nieuwe glazen schenkkan moest bestellen t.w.v. 11,95.
Mijn vraag is, heb ik nog ergens recht op als zoiets uit het niets kapot gaat???