eind vorig jaar kocht ik bij de firma Kok Hoogland,een leren bank en stoel.Februari dit jaar werd de bank en stoel thuis geleverd.Zowel bank als stoel hadden schade.Na dat er iemand van de firma was wezen kijken werden bank en stoel weer opgehaalt.Zaterdag 1 april kreeg ik schrijven van Kok dat ze de bank en stoel binnen hadden gekregen ,maar dat ze niet tevreden waren en het weer naar de fabriek hadden gestuurd.Omdat ik het zat was en het mij te lang gaat duurde
Eind vorig jaar kocht ik een leren bank en stoel bij de firma KOK in Hoogland.Februari dit jaar werd het geleverd.Zowel bank als stoel hadden schade.Na dat er iemand van KOk langs was geweest,werden bank en stoel opgehaald.Zaterdag 1 April j.l kreeg ik bericht van KoK dat ze het van de fabriek terug hadden gekregen maar niet tevreden waren,en het weer terug gestuurd hadden naar de fabriek.Inmiddels heb ik mijn nieuws van de bank af.Het duurt mij te lang en wie zegt mij dat het over enige weken wel goed is.Ik heb contact gehad met KOK en gezegd dat ik mijn geld terug wil hebben.KOK wil hier niets van weten.
Vraag aan u:Kan ik mijn geld terug eisen.Zo ja,hoe doe ik dat.
Met vriendelijke groet Gre Werkhoven