BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bankstelsel

Bijdrage door gebruiker
28-02-2014
19 reacties
In nov een nieuwe bank besteld . De bezorgers van trenthoppper kwamen hem vandaag brengen en uitpakken . Wat bleek in het midden bij de rugleuning was de nieuwe bank stof kapot . Ik heb gezegd de bank niet zo te accepteren , ze namen de bank mee. Later de winkel gebeld en er zelf naar toe gegaan . Daar met de zogenaamde directeur gesproken hij stelde geen nieuwe bank te willen leveren . Alleen te herstelllen n , oh hoe dan te plakken , de rugleuning is namelijk van een soort vilt . Dit accepteerik niet zei ik. Hij bleef bij zijn standpunt geen nieuwe bank te leveren . Ik naar huis en rechtsbijstand gebeld echter zeggen deze dat hij in zijn recht staat , om te herstellen , op te lappen ja ja . Nou en de koopovereenkomst zou ik ook niet kunnen ontbinden . Echt te gek voor. Woorden . Hebben jullie een idee om toch een nieuwe niet kapotte bank geleverd te krijgen ?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.