ik heb een maand geleden een bankstel gekocht bij karwei
ik moest het bankstel zelf ophalen maar het uitpakken van het bankstel ontbraken er twee kussens . ik heb dat gelijk aan de winkel gemeld .de kussens moesten bestel worden.ik ben nu een maand verder en heb nog geen nieuwe kussens.maar inmiddels kreeg ik een folder binnen van karwei waarin het zelfde bankstel 100 euro goedkoper is kan ik hier wat mee doen groetjes willem