Ik en mijn vriendin hebben op 13 januari jl. een lederlook bankstel besteld bij Haco Wooncomfort.
Op 1 maart jl. werd het bankstel bezorgd. Bij het uitpakken merkte ik op dat er een beschadiging aan de onder kant van de 2 zitter zit (dit is in het leder) De voorste poten waren bij zowel de 2 als de 3 zitter beschadigd en er miste schroefjes om deze vast te zetten. Bij het monteren kwam ik er nog achter dat de voorste poten niet paste bij de 3 zitter en bij 1 van de achterste poten zat er geen schroefdraad in de bank, waardoor ik dus niet de poot erin kon draaien.
Na Haco gebeld te hebben kreeg ik te horen dat er pas na anderhalve week een monteur langs kon komen en dat ik de poten er maar los onder moest zetten. Dit vind ik dus totaal geen service en heb het zelf opgelost door een nieuw gat te boren en zelf schroefdraad te tappen.
Op dinsdag 4 maart ging mijn vriendin goed zitten en ze zakt zo door het bankstel heen, aan de onder kant kwam gelijk een stukje van de veer vandaan.
Ben de volgende dag gelijk naar Haco gegaan en die geven aan dat er een monteur langs moet komen om te beoordelen en eventueel te repareren. Ik ben het daar niet mee eens en heb liever een nieuw bankstel.
Nu is mijn vraag. Is er niet een bepaalde verplichting waar zo'n winkel aan hoort te voldoen? Ik hoor toch gewoon gelijk een nieuw bankstel te krijgen? Of op zijn minst een vergoeding. Heb 734 euro betaald en dat vind ik veel. dan mag ik toch verwachten dat ik een goed bankstel heb.
Groet,