BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Bankstel

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
05-10-2006
  •  
6 antwoorden
  •  

Ik heb in 2003 bij seats & sofa een zadeltuigleer bankstel en fautuil aangekocht voor € 2400.00 al na enige weken heb ik contact opgenomen met seats & sofa dat ik niet tevreden was omdater op de fautuil plooien onststonden op het zitgedeelte, erwerdt op mijn verzoekeenonpartijdige partijingeschakeld die mij€ 50.00 euro in rekening brachtde expertzij dat dit wel erg abnormaal was maar dat het bijdit soort leer wel normaal was. Na heen en weer geschrijf met seats & sofa heb ik het zo gelaten, Echter nu na ruim 3 jaar later vertoond het bankstel op de zitgedeeltes leerscheuren en erg kaal wordt wat alleen maar erger wordt tijdens het zitten dit tot mijn grote teleurstelling.Echter heb ik geen aankoopbon of documentatie meer dit is wel in het bezit van seats & sofa omdat iklaatst de winkel bent geweest (hazerswoude)waar ik dit bankstel had gekocht en dit probleem voorlag degene die mij tewoord stond vond dat ik als consument toch wel enig recht had op een antwoord en zou mij terug laten bellen door een medewerker van seats & sofa om dit prolbleem op te lossen, tot op heden heb ik totaal niets vernomen van seats & sofa mijn mening is dat een bankstel na 3 jaar niet dit soort gebreken mag vertonen mijn vraag is kan ik hier nog iets mee,

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.