Geachte heer / mevrouw,
Bij Zitmaxx in Ter Aar hebben wij een bank gekocht van het model Straus. De bank hebben wij nu ruim een maand in huis staan en nu al zijn de rugkussens na één dag/avond/moment zodanig ingezakt dat deze verder dan de helft(!!) zijn ingezakt. Worden gewoon de helft zo hoog als oorspronkelijk de bedoeling is.
Een deel van de bank betreft een zogenaamde longchair. Het zitvlak van deze longchair is nu ook al helemaal ingezakt waardoor een soort ligkuil is ontstaan.
Ik heb over beide zaken een mail gestuurd naar de Zitmaxx en kreeg een reactie van service manager Constatijn dat ik de rugkussens gewoon moet opschudden. Het inzakken van het zitvlak van de longchair is aldus deze service manager normaal en mag volgens hem zelfs tot 30% bedragen.
Naar mijn bescheiden mening een vreemde reactie voor iemand die NA ÉÉN MAAND GEBRUIK met dergelijke klachten komt. Pas na mijn tweede mail vroeg men om foto's van de situatie. Die zal ik zeker toesturen, maar daarop is de "zitkuil" van de longchair niet duidelijk genoeg te zien, laat staan te voelen.
Graag zou ik willen weten of iemand soortgelijke problemen heeft gehad kort na aanschaf van een nieuwe bank of dat iemand wellicht eerder problemen heeft gehad met de wijze van klachtafhandeling door Zitmaxx in Ter Aar.