BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bank zakt in

Bijdrage door gebruiker
02-03-2015
13 reacties
November 2011 hebben wij een prachtig bankstel gekocht bij Nano Interieur in Capelle a/d IJssel (Rofra | Home). Na ruim 2 jaar begon de vulling van de zit gedeeltes in te zakken, dit ondanks dat we het advies van het opschudden/luchten/omdraaien goed opgevolgd hadden.

In november 2014 hebben we dit probleem voorgelegd aan de firma Rofra Home (bedrijf achter Nano Interieur). Vandaag hebben we eindelijk terugkoppeling gehad: "Geachte heer, mevrouw,

Het inzakken van kussens is een normaal verschijnsel na enkele jaren. Wij kunnen
dit voor u verhelpen maar niet geheel kosteloos.
Uw sofa dateert van november 2011, dus nu ruim drie jaar oud.
Voor nieuwe vullingen rekenen wij, inclusief brengen:

Zitkussen vulling: €35.- 2 x
Rugkussen vulling €35.- 3x
Longchair vulling €50.- 1x

Dus voor een totaalbedrag van €225.- is uw sofa weer als nieuw."

Hoe kan ik hier het beste op reageren? In mijn optiek gaat het hier om een ondeugdelijk product van €2600. Ik weet dat dit niet meer onder de garantie van 2 jaar valt. Maar toch.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.