BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bank van seats and sofas

Bijdrage door gebruiker
21-11-2008
2 reacties

wij hebben in februari dit jaar, 2 stoelen en 1 bank gekocht bij de seats and sofas. De ene stoel is de eerste dag al terug geweest (vanwege een gat in de stof, aan de onderkant van de stoel), de andere stoel is de volgende dag terug gegaan (vanwege een gaatje in het nepleer, aan de voorkant van de stoel), hier hebben we een andere stoel voor gekregen. Nu staat onze bank al voor de 3e keer bij seats and sofas (en zitten wij al meer als 8 weken op een leenbank). De zitting van de bank wordt al lelijk en hij is weg geweest voor reparatie aan de leuning, toen ie terug kwam zat er een gaatje in het leer! Dus er moesten nieuwe armleuningen aan. Deze zouden besteld worden. (half september is de bank daar heen gegaan, ik heb vorige week gebeld en de armleuningen zijn pas begin oktober besteld) Op de zitting (slijtage) werd wel iets gesmeerd, daar hadden ze iets voor en hij kon garanderen dat het niet zou scheuren! Maar wij zijn het zat, zoals meer mensen heb ik in de gaten! Kunnen wij ons geld nog terug eisen? Wat kunnen we hiermee? Het is geen cbw bekend bedrijf! HELP!

Groeten Marloes

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.