BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

bank slechte kwaliteit

Bijdrage door gebruiker
06-10-2005
5 reacties

wij hebben een 3 zitsbank, loveseat en een hockergekocht die redelijk aan deprijs was, die is geleverd op 4 augustus. Toen wij de dit uitpakte twijfelde we al over de kleur en zijn vaalheid en oogde na onze inzicht als tweedehans. de kussen waren na een paar dagen al zo uit hun vorm en de bekleding aan de onderzijde van de bank en hocker waren erg verschillend, van de hocker was het 3 cm korter. Wij belde de winkel op met onze klacht, en hij zou de leverancier bellen. kortom na +/- 2 weken werden we terug gebeld met de vraag of we er foto's van konden maken en de leverancier zou ons in week 40 nieuwe kussen leveren. Nu onderhand in week 40 belde de winkel op dat de kussen nog later zouden komen, en de andere problemen zouden ze na dit probleem wel weer oplossen 1 probleem tegelijk zeiden ze. Onderhand begint nu ook de bank aan de binnenzijde van de armleuningen te verkleuren, en zak je in het midden van de 3 zitsbank dieper weg dan aan de zijkant. en werkelijk de onderkanten zien er niet uit door de lengte verschil. Kunnen jullie hier wat mee want wij zijn de bank nu al meer dan zat en als alle problemen zolang op zich laten wachten hebben we misschien volgend jaar nog geen goede bank. Hoop spoedig van jullie te horen voor eventueel meer informatie.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.