27 juli jl heb ik een bank besteld bij otto levertijd 5 weken. 2 september jl heb ik contact opgezocht met de klantenservice met de vraag wanneer mijn bank werd bezorgd. kreeg te horen dat er een fout was gemaakt en dat de bank opnieuw! besteld moest worden dus wederom 5 weken wachten. in de week van 7 oktober belde ik op met de vraag wanneer mijn bank bezorgd werd kreeg te horen ergens deze week mevrouw. de zelfde avond krijg ik een mailtje van dat mijn bank einde van de maand wordt verwacht. na die zelfde dag nog gebeld te hebben met de vraag hoe dat kan( waar de problemen liggen ) krijg ik te horen bel eind volgende week maar op dan weten we meer. vandaag gebeld over de stand van zaken. krijg ik te horen mevrouw u moet geduld hebben uw bank wordt bezorgd maar wanneer weten we niet uw bank moet op maat gemaakt worden?! ik zo hoezo heb niks speciaals besteld ik wil een manager spreken dat kon niet ze was niet aanwezig. boos de telefoon opgehangen met de mededelingen dat ik graag binnen 2 uur terug gebeld wilt worden. niet! gebeurt. zelf terug gebeld krijg ik te horen mevrouw uw bank staat in een ander magazijn maar we weten niet wanneer die naar ons magazijn komt.. en ik mag hem zelf ook niet ophalen.
ik vind dit een hele slechte service van otto wacht nu al 12 weken op mijn bank en t enige wat ik krijg is een gammelende 24.95€ bezorgkosten vergoed.
dit was de eerste en meteen laatste keer dat ik iets heb gekocht hier.