BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bagoes mode

Bijdrage door gebruiker
12-02-2015
13 reacties
Ik bestelde op 20-01-2015 een paar laarzen op de webshop van Bagoes. Kreeg daarvan een bevestiging, echter werd deze kort daarna geannuleerd, want er stond een foute prijs bij de laarzen. Ik bestelde ze incl verzendkosten voor € 42,75 en er werd mij gemeld dat ze € 109,95 kosten. Men deed mij nog een aanbod met een korting van € 28,00, maar ik ben het daar niet mee eens. Op de voorpagina van Bagoes staat "50 % korting op veel kleding en schoenen" aangegeven en dan lijkt mij de prijs van € 42,75 zeker acceptabel. Ik heb ze in eerste instantie gehouden aan de bevestiging, maar ook aangegeven dat ik bereid ben iets meer te betalen, omdat ik hun fout ook spijtig voor hun vind, maar ze gaan nergens op in. Uiteindelijk heeft mijn baas (directeur incassobureau) hen een brief verzonden waarin de eis dat ze de laarzen voor de prijs moeten leveren als in de bevestiging van de bestelling aangegeven. Ze reageren helemaal niet meer en de laarzen zijn ook niet geleverd. Wat kan ik nog doen, zonder meteen kosten te maken aan deurwaarder en rechtbank. Ik weet dat er wettelijke bepalingen zijn die hierop van toepassing zijn en heb ze daarmee geconfronteerd, maar ze reageren gewoon niet meer. Ik wil die laarzen echt hebben.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.