Ik heb een babykamer besteld bij baby en tiener te sliedrecht, nu is mij destijds 10-12 weken levertijd toegezegd en op papier gezet. nu zit ik in de 13de week en word steeds verwezen later terug te bellen, steeds zeggen ze, word elk moment verwacht, maar we weten niets, heb ondertussen een paar keer gebeld en niemand kan mij een antwoord geven, steeds word de levertermijn maar vooruit gestuurd,
maar u begrijpt.. de datum van bevallen naderd en ik zit zonder spullen! waar heb ik recht op? kan ik alles annuleren? moeten hun een concreet antwoord geven?