Mijn energiebedrijf wil alleen de eerste van de maand het voorschot van de bank halen dit omdat het voor hun en mij het makkelijker te maken. Voor mij komt het financeel beter uit om het de 20ste te betalen. Dat kan maar dan moet ik € 3.00 meer tebetalen en het voor de zestiende betalen! Als ik te laat betaal dan krijg ik een boete van € 15.00 wat ik niet terecht vind want ik betaal elke maand netjes mijn voorschot op de 20ste van de maand. Nu is het zo als ik inlog bij energiebedrijf staat er op de nota dat het de derde van de maand wordt afgeschreven maar wat doen ze ze innnen het al op de 28ste!!! 6 dagen eerder dan dat ze op de nota zetten, dat mag wel maar ik mag niet de 20ste betalen hoe gek wil je het hebben! Een bedrijf kan niet in mijn beurs kijken lijkt mij en als ik aangeef dat ik liever de 20ste betaal moet dat toch kunnen lijkt mij. Mijn vraag is dan ook mag een bedrijf van je eisen dat je automatisch betaald? En mag ik bepalen wanneer ik betaal?