BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

Auping matrassen

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-01-2006
  •  
8 antwoorden
  •  

in 2004 hebben wij een Auping bed gekocht met Auping matrassen, na 1,5 jaar begonnen de matrassen aan de buitenkanten in te zakken, hierdoor ontstaat een grote gleuf tussen de matrassen, wanneer ik te dicht op de rand slaap raakt mijn bovenbeen afgekneld en schrik ik wakker van een "dood" been (wat weer snel over is gelukkig) ik heb kontakt gehad met de leverancier van onze matrassen en er is inmiddels iemand komen kijken en die constateerde dat de matrassen terug moeten naar Auping zodat zij kunnen beoordelen wat er mis is, volgens deze mijnheer was er inderdaad iets niet in orde. hijzou onze matrassen een keer op een middag ophalen, helaas zijn we elkaar misgelopen (hij was er om 13.00 uur en ik om 13.15) en vanaf die tijd is er met geen mogelijkheid meer een afspraak te maken en heeft de leverancier zelfs gezegd dat hij ons een rekening wou sturen voor het voor niets komen van zijn chauffeur. via e-mail probeer ik nu herhaaldelijk op een beleefde manier een nieuwe afspraak te maken maar er komt geen enkele reaktie, wat raden jullie mij aan in dit geval?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.