BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Auping matras retourneren

Bijdrage door gebruiker
04-05-2013
54 keer bekeken
11 reacties
Ik heb enige tijd geleden, voor mijn toen nog zwangere vrouw, een Auping matras besteld, per telefoon, nadat ik naar het betreffende bedrijf werd doorverwezen op internet. Nu had ik met mn stomme hoofd het bed verkeerd gemeten waardoor ik een te lange matras heb besteld.
Nadat ik hem had opgehaald en gepast heb ik hem dezelfde dag nog teruggebracht naar de winkel. Daar werd mij verteld dat ze Auping zouden bellen om te kijken of er wat te regelen viel, maar het zou waarsch. weinig kans hebben omdat de matrassen op maat gemaakt worden(?) Enfin, ik moest de matras weer mee naar huis nemen en ze zouden binnen enkele dagen contact met me opnemen en zo geschiede. Nadat hij weer naar auping gestuurd was (waarvoor ik nog wel even 30 euro voor moest betalen) werd ik gebeld dat het matras niet te retourneren was omdat hij al beslapen was. Het enige wat is gebeurt is dat ik hem uit de verpakking heb gehaald om op bed te leggen en bij retour naar de winkel heb ik hem gewoon weer in zn originele verpakking gestoken.
Wat kan ik hier nu mee ik heb een onbruikbaar matras van 400 euro omdat hij niet in het bed past.
Bij wie moet ik zijn om eventueel een deel van mn geld nog terug te krijgen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.