hallo allemaal,
vorige week is de schuur van de buren in brand gegaan en daarbij ook de aanbouw. de platen waren nog van asbest en er is dus asbest vrijgekomen.
nou woon ik ernaast en heb een tuin van grind en barok stenen.
tussen de barok stenen licht het ook vol met grind.
in eerste instantie zei de inspectie dat de tuin meteen leeg moest.
de mensen van de asbest verwijdering hebben het alleen aangeveegd en zeggen dat dit voldoende is????????
vrijdag komt er een exper en die gaan testen doen.
ik maak me wel zorgen want ik heb een zoontje van net 1 jaar. ik durf hem dus niet in de tuin te laten als de tuinniet gedaan wordt.
weet iemand of ze verplicht zijn om mijn tuin leeg te halen?
dit was in eerste instantie wel de bedoeling van de inspecteur.