BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Annuleren order bij Meubelmarkt Beverwijk

Bijdrage door gebruiker
21-10-2010
86 reacties
Aan kassa,

Ik heb op 14 mei een bank gekocht bij Meubelmarkt Beverwijk. Hiervoor stond 5 tot 20 weken levertijd. Ik werd twee weken voordat de levertijd zou aflopen gebeld, dat er een stroomstoring zou zijn bij de fabriek en dat de bank later geleverd zou worden. In eerste instantie stemde ik hiermee in omdat ik een leenbank zou krijgen. Hiervoor zou ik terug worden gebeld door de afdeling planning. Uiteindelijk gingen er twee weken voorbij en werd ik nog steeds niet gebeld. Toen heb ik weer teruggebeld en weer werd toegezegd dat ik of de vrijdag of maandag zou worden opgebeld. Werd ik dus weer niet opgebeld. Toen heb ik de woensdag gebeld met de melding dat ik mijn order wilde annuleren, dat moest schriftelijk. Ik heb een brief gestuurd en ben persoonlijk langsgeweest en alweer zou ik worden opgebeld. Zoals je kan raden is dit weer niet gebeurd. Ik heb nu twee weken terug een aangetekende brief verzonden met handtekening voor ontvangst. Deze hebben ze getekend, maar ook hier heb ik weer geen reactie op ontvangen.
Ik weet even niet meer wat ik verder moet doen. Ik heb 600 euro aanbetaald en die wil ik gewoon terug. Weten jullie misschien welke stappen ik nog kan ondernemen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.