Sinds begin deze maand ontvang ik stroom en gas van een andere leverancier. Nu heb ik het idee dat het licht iets geelachtiger is geworden en dat ik de kamerthermostaat en de douche thermostaat iets hoger moet zetten om dezelfde temperatuur te krijgen.
Zijn er onder jullie die misschien ook deze ervaring hebben?