BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

alweer essent

Bijdrage door gebruiker
02-02-2005
9 reacties

Hoihoi,

Wij zijn vorig jaar maart op ons huidige adres komen wonen, destijds is door de woningstichting een adreswijziging naar de verschillende energieleveranciers gegaan, nl. RWE en Essent, RWE had nog geen twee weken later een brief gestuurd over ons voorschot en dergelijke. In september kwam ik er zelf achter dat we nog niet betaald hadden aan essent en ben ik eens gaan bellen. Ik heb eerst met het hoofdkantoor gebeld en heb toen een klantnummer gekregen, daarna werd ik doorverbonden met den bosch, afd. nieuwe klanten. Essent riep toen al dat de schuld waarschijnlijk bij de woningbouw ligt. Ik heb toen de woningbouw gebeld, deze zeiden een vaste procedure te hebben om beide instanties in te lichten, en het was bij RWE toch wel aangekomen. Enfin kreeg ik in oktober een aanmeld formulier, waarop ik alle standen nog eens op door kon geven, ik heb dit direct gedaan en teruggestuurd. Nu begin februari heb ik nog steed niets gehoord. Ik heb in januari een klacht op de site achtergelaten en heb ondertussen ook alweer reactie gehad, maar dat is ook al weer drie weken geleden.

Hoeveel moet je er nu zelf achteraan zitten, of moet ik gewoon afwachten? Wij zenken namelijk zelf ook nog dit jaar te verhuizen naar een koopwoning in Belgie, en wat dan.???

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.