In 2013 kreeg ik een brief van waternet dat er gekeken zou worden of er bij mij in de straat watermeters in huis geplaatst konden worden.
Na een tijdje kreeg ik het bericht dat het niet mogelijk was omdat er geen ruimte voor was. Hoe wisten ze dat ? Er was geen monteur bij mij geweest.
Vorig jaar kreeg ik weer een bericht dat ik een watermeter kon krijgen en als ik dat wilde zou er een monteur langs komen om te kijken of de meter geplaatst kon worden. Nou dat wilde ik wel.
De monteur kwam en ging kijken en wilde hem meteen plaatsen. Hoe kon dat als er in 2013 was gezegd dat er geen ruimte voor was? Het was maar een klein metertje en hij was zo geplaatst.
Nu kwam ik erachter dat ik nu veel minder betaalde als voor ik de meter had. Dat vond ik niet eerlijk omdat ik vanaf 2013 tot vorig jaar ten onrechte veels te veel heb betaald.
Ik heb waternet gebeld en de medewerker vertelde dat in 2013 de meter niet geplaatst kon worden. De exacte datum wist hij ook nog.Ik heb een mailtje gestuurd en kreeg een mail terug dat ze het zouden onderzoeken. Na 2 weken niks gehoord te hebben heb ik gebeld. Mijn mailtje hadden ze naar de verkeerde afdeling gestuurd, maar ik zou zo spoedig mogelijk wat horen. Na een week heb ik weer gebeld. De receptioniste zei dat de afdeling al gesloten was. Dat kan maar ik vond het wel wat vroeg. Het was nog geen 16.00.
V.middag werd ik eindelijk terug gebeld en de meneer zei dat hij alle afdeling had gebeld maar niemand wist ergens van. Dat vond ik wel heel vreemd omdat een collega toendertijd mij de excate datum kon zeggen. Maar nu wist niemand meer iets. Ik wil een compensatie voor het vanaf 2013 teveel betaalde drinkwatergeld.