Ik wil graag een airco op mijn slaapkamer omdat het daar wel 34 graden kan worden. Kan iemand zeggen wat de verbruikskosten zijn. Het moet nogaleen kostbare aangelegenheid zijn. Zo zag ik er een staan met het verbruik van 0.7 KW met koelcapaciteit van 2KW. Een split unit is me te duur en moeilijk aan te leggen.
Alvast bedankt Henny