BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Agressieve Energieleverancier Oxxio tot de orde roepen

Bijdrage door gebruiker
01-09-2025
2644 keer bekeken
7 reacties

Ik heb een soortgelijke ervaring met Oxxio Energiebedrijf, ik heb via internet wat informatie ingewonnen, om het tarief te achterhalen. Geen contract afgesloten, niets getekend en dan blijkt dat ze contact met mijn energieleverancier hebben opgenomen om het conract op te zeggen. Gelukkig was ik er op tijd bij om te corrigeren, maar toch vonden ze het nodig om een maandtermijn van 108,- euro van mijn rekening af te schrijven, waarvoor ik uiteraard ook geen toestemming heb verleend. Er is dus geen gas of stroom geleverd. Op correspondentie reageren ze niet wel een incassobureau ingeschakeld inmiddels. Hoe zou u dit aanpakken ?

Delen:

Reageer

Laat een antwoord achter. Je kunt ook reageren op anderen. Lees onze spelregels.