BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Aggregaat

Bijdrage door gebruiker
17-03-2011
14 reacties
Ik heb 1,5 jaar geleden een aggregaat gekocht bij internetshop TS 24, een kippor 2600, op advies van de winkel want die zou het beste resultaat leveren op mijn paardenstal waar het ding voor licht en div. electriciteit moet zorgen. Speciaal gevraagd of er een slang of iets dergelijks opkon zodat ik de aggregaat binnen in de container kon laten plaatsen en de rook naar buiten gaat om de paarden niet te verstikken. was allemaal mogelijk. nu moest het app. voor de 2e x retour binnen die 1,5 jaar, omdat trekkoord het niet meer deed. viel in de garantie. nu blijkt dat de aggregaat vies was, ze stellen dat er zand/gras/modder binnenin zat tot aan de caborateur toe, wat mijn inziens idioot lijkt als dat ding altijd binnen in de container staat, dat het aan de onderkant zit, tuurlijk moest hem leegmaken en verpakken voor verzending weegt een kilo of 30 dus hij heeft op de grond gestaan uiteraard, (aggregaat is trouwens voor buitengebruik komt alleen afdak boven tegen regen). Nu hebben ze het app. schoongemaakt, zonder mij daarover in te lichten of toestemming te vragen. en rekenen daar even 150,00 euro voor, trekkoord viel wel binnen de garantie. en krijg ik het app. niet retour voordat ik betaald heb, heb ten eerste geen 150 euro maar ten 2e mag dit toch zeker niet zomaar, zonder toestemming reparaties uitvoeren en kosten berekenen terwijl hij in garantie teruggaat en dit zijn niet eens reparaties maar schoonmaakkosten notabene.
Maar voorlopig krijg ik mijn app. niet terug waar ik dik 600 euro voor heb betaald, buiten het feit dat hij hard nodig is op stal...
Wat moet ik nou?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.