Allereerst een groet en mijn vraag is simpel eigenlijk , maar hoe krijg je je recht. Wij kopen bij Leenbakker een eethoek inclusief 6 stoelen en een salontafel. Wij laten de hulpdoende persoon controleren of het geheel op voorraad is en daar dit volgens zijn computer zo is gaan we tot bestelling over en dienen vooraf te betalen, daar de bezorgdienst geen geldhandellingen mag doen van Leenbakker.
En dan op de bezorgdag wordt je gebeld dat de stoelen er niet bij zijn, ja en wanneer ze geleverd kunnen worden wordt geen uitspraak over gedaan, ze willen geen fouten maken. (?) Wij zeggen U komt Uw afspraak/mondelinge/schriftelijke overeenkomst niet na, wij willen ons geld terug. Nee zegt de bediende van Leenbakker want dan gaat er een bedrag aan annuleringskosten vanaf, want U heeft al gekocht.
Nu smeekt mijn vrouw me niet naar die persoon toe te gaan, mede omdat ik al een veroordeling heb gehad, maar je wordt hier zo triest van daar ik niet ene mr Moskovitch of Spong kan betalen. Heb ik nu gelijk dat ik mijn geld voor het volle bedrag terug wil of heeft Leenbakker nou gelijk dat hun niet aan hun afspraak etc voldoen en dat ik daar annuleringskosten dan voor moet betalen.
Help...