Ik kreeg deze week mijn jaarafrekening van Enexis voor de netwerkkosten voor het gasgebruik. De meterstanden zijn door een medewerker van hen op 4-4-2011 opgenomen , maar wat schetst mijn verbazing op de rekening staat gebruik t/m 11-4-2011. Ik heb daarop direct telefonisch contact opgenomen en ook de medewerker vond het in eerste instantie vreemd dat er een week langer geteld was, maar op mijn vraag of dit gecorrigeerd kon worden kreeg ik na overleg het antwoord : NEE, volgend jaar betaald u dan ook pas vanaf 12-4-2011. Ja ja zo kan ik er nog wel een paar, volgend jaar wordt er waarschijnlijk niet meer opgelet en zo heeft Enexis dus 1 week extra ontvangen, als ze dit bij elk huishouden zo doen dat levert lekker op. Toen ik dit ook zo vermeldde kreeg ik zelfs te horen dat het telefoon gesprek wellicht al duurder was dan dat ik nu teveel betaald heb. Schandalig toch. Wat kan ik hier nu nog mee doen en hebben meer mensen deze ervaring?