Wij hebben 14 april onze vorige woning verlaten.
Brabant Water berekent de heffingen tot het einde van de maand, dus tot 1 mei. Bovendien wordt de ingezetenenomslag over een vol jaar berekend.
Dit is volgens ons zeer onredelijk, doch Brabant Water houdt voet bij stuk.
Wie hebben hier gelijk?