BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Afhandeling alarmmelding Verisure

Bijdrage door gebruiker
11-07-2017
6 reacties

Directie Verisure

p/a care@verisure.nl

Almere, 11 juli 2017

Betreft: alarmmelding

Geachte mevrouw, mijnheer

Op 11 juli heb ik telefonisch contact opgenomen met uw organisatie over een alarmmelding in de nacht van 10 op 11 juli omstreeks 1.30 uur.

De wachttijd voordat ik iemand aan de lijn kreeg was 9 minuten wat m.i. onacceptabel is.

Betreffende de afhandeling van de alarmmelding uit ik sterk mijn ongenoegen.

De melding betrof opening slaapkamerdeur en uw reactie hierop was een sms-je dat het alarm is uitgeschakeld en geen actie is ondernomen.

Ik heb een abonnement bij uw organisatie om mij te verzekeren van mijn veiligheid.

Wat te doen als er iemand naast mijn bed gestaan had en ik onder bedreiging het alarm had moeten afmelden?

U begrijpt dat ik hier geen genoegen meeneem en dat ik van u een reactie verwacht.

Met vriendelijke groet

[edit-redactie]

Cc Consumentenbon

Vara consumentenprogramma Kassa

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.