Directie Verisure
p/a care@verisure.nl
Almere, 11 juli 2017
Betreft: alarmmelding
Geachte mevrouw, mijnheer
Op 11 juli heb ik telefonisch contact opgenomen met uw organisatie over een alarmmelding in de nacht van 10 op 11 juli omstreeks 1.30 uur.
De wachttijd voordat ik iemand aan de lijn kreeg was 9 minuten wat m.i. onacceptabel is.
Betreffende de afhandeling van de alarmmelding uit ik sterk mijn ongenoegen.
De melding betrof opening slaapkamerdeur en uw reactie hierop was een sms-je dat het alarm is uitgeschakeld en geen actie is ondernomen.
Ik heb een abonnement bij uw organisatie om mij te verzekeren van mijn veiligheid.
Wat te doen als er iemand naast mijn bed gestaan had en ik onder bedreiging het alarm had moeten afmelden?
U begrijpt dat ik hier geen genoegen meeneem en dat ik van u een reactie verwacht.
Met vriendelijke groet
[edit-redactie]
Cc Consumentenbon
Vara consumentenprogramma Kassa