Geachte kassa,
Wij hebben in sept. 2011 een eetkamer tafel en salontafel gekocht bij Löwik in Vriezenveen.
Bij aankoop werd ons niets vermeld over de bijzondere onderhoud van de tafels.
Nu zijn de tafels bij ons thuis geplaatst, maar bij gebruik blijken de tafels totaal niet tegen water/vocht te kunnen.
Als er een druppel water op valt wordt het binnen 5 min. een witte vlek.
De tafels zijn terug naar de fabriek gegaan voor een extra behandeling en inmiddels weer bij ons thuis afgeleverd.
We zijn nu 2 weken verder, en het advies is 1x per 2 weken in de olie zetten. dit hebben wij gedaan.
Nu is vanmiddag een monteur technische dienst wezen kijken, en die adviseerde 2x pw te olien! dus elke keer een ander advies.
Nu willen ze de tafels nogmaals naar de fabriek doen.
Wat is ons recht, kunnen wij geld terug eisen of een andere tafel uitzoeken, wat is de garantie?
Groet fam. Eertink