Een beetje achtergrondinformatie. Ik ben vorig jaar augustus in mijn appartement getrokken (gekocht) van 62m2 4 hoog, en na een jaar is mijn vriendin bij mij komen wonen. De stookkosten vorig jaar vielen binnen de bijdrage die ik aan de VVE afdraag dus heb daar niet naar om gekeken, maar dit jaar zat ik er boven dus kreeg ik een factuur van mijn VVE met de mededeling dat ik 340 euro moet bijbetalen. Dat kan wel kloppen want met enkel glas en niet al te beste isolatie moeten we aardig stoken. Wat me echter opviel was dat op de totaalfactuur staat dat het totaalbedrag van €16.167,10 oa opgebouwd is uit €871,20 aan administratiekosten.
Ligt het aan mij of is dat (te) veel?