BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

aankoop keuken

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
02-03-2006
  •  
7 antwoorden
  •  

Hallo,

Afgelopen dinsdag, 28feb, heb ik een keuken gekocht. Hier heb ik echter spijt van. Ik heb te haastig getekend om dat ik op tijd bij school wilde zijn om mijn kids. De verkoper zei, het wel in order te maken, en ik zou de volgende dag weer terugkomen. Over de prijs waren we het eens. Hij zei,ook dat een aanbetaling niet nodig was. Ik vertrouwde hem, heb toen getekend en verliet de winkel zonder aankoopbewijs. De volgende dag kwam ik weer, en vertelde dat ikwilde betalen bij aflevering. Maar dat was niet mogelijk ik moest betalen 5 werkdagen voor aflevering, want dit stond ook op de aankoopbon. Dit wilde ik niet en zei dat ik van de koop afzag. De verkoper begon over, dat het normaal was, dat het roerend goed was, dat het bij de wet zo geregeld was, dat hun chauffeur al 3 keer zijn overvallen (alsof ik als klant daar voor verantwoordelijk ben)ect. Ik begon argwaan te krijgen, en er ontstond een meningsverschil. Ben daarna boos de winkel uitgelopen, omdat ik mij als klant slecht behandeld voel en er geen basis van vertrouwen meer is.

Mijn vraag wat kan ik nu het beste doen, er is nog geen keuken besteld om dat ik na mijn eerste bezoek, telefonisch heb aangeven, nog wat wil wijzigen.

Bij voor baat dank voor de reacties

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.