Wij zijn vandaag op zoek gegaan naar een hoekbank. Onze keuze was gevallen op eentje van Profijtmeubel. Nu is het zo dat de bank die wij hebben uitgekozen 1099 euro kost, Wij willen alleen de opstelling anders. Nu moeten wij daarvoor 1306 euro betalen, terwijl wij in feite niet meer bank krijgen dan opgesteld in hun showroom. Kan dit zomaar?