een keuken gekocht sept.2005, bij keukenconcurrent. afroep 2e kwartaal 2007 (nieuwbouw).lekker op tijd dachten wij.krijgen we in dec.2006 afroepbericht. Terug naar het filiaal, krijgen een aantekeing met handtekening voor afroep en plaatsing mei 2007.spreken af in februari de order op details te completeren zoals afgesproken bij aankoop.is op 14 februari ingemeten, zijn 27 febr/2007 geweest voor de verdere uitwerking. Diverse inbouw moest anders, vanwege nieuwe types, blad en kleur nog bepalen. Alles op klad genoteerd door de verkoper die beloofd een nieuwe actuele order te maken en ons te bellen als die klaar is. horen een wek niets, dus ik bel. Hij had het druk en zou later die dag terugbellen (8 maart jl). We hebben nog steeds niets vernomen.de minimale tijd voor levering is 12 weken, dus ik denk dat we de keuken niet op tijd krijgen en eigenlijk wil ik geen zaken doen met mensen die zich niet aan de afspraken houden.Ik heb dus een getekende koopactie van seppt.2005, maar geen beloofde van februari jl.Mijn vraag is dus kan ik er onderuit of hang ik aan 30% (het gaat om een keuken van 9500 euro.
alvast bedankt voor de moeite
jan schuit