Afgelopen weekeinde heb ik bij Tuincentrum Osdorp (te Amsterdam) een bbq gekocht. Het was een leuke aanbieding inclusief een bbq hoes en wat gereedschap. Bij navraag of deze hoes al in de doos zat kreeg ik te horen dat dit niet zo was en dat de aanbieding niet geldig was /is (bordje stond al minstens een week op de bbq, ik had een week eerder ook al de bbq bekeken) en ter plekke werd het bordje verscheurd.Natuurlijk heb ik geprotesteerd, maar hier werd enorm bot op gereageerd (door wat later bleek de eigenaar van het betreffende tuincentrum).Ik ben niet de enige gedupeerde, een ouder echtpaar werd ter plekke het zelfde verteld en op een zelfde wijze brutaal behandeld.Aangezien ik een waarde bon had gekregen van dit tuincentrum, hebben we toch maar een bbq gekocht (waarde bon niet inwisselbaar voor geld). Maar het is wel de laatste keer dat ik naar Tuincentrum Osdorp ga!Mijn vraag: mag een verkoper terwijl je een artikel aan het kopen bent (dwz, de bbq al op de kar en op weg naar de kassa), de prijs cq de aanbieding veranderen?