BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA. In september is Kassa weer terug op tv!

9 weken wachttijd op omruilgarantie

Bijdrage door gebruiker
  •  
  •  
20-11-2006
  •  
9 antwoorden
  •  

Wij zitten met een groot probleem dit betreft het volgende.>> Op 13 Maart 2006 hebben wij bij Haco Zoetermeer 2 matrassen gekocht,> waarvoor we zelfs geld moeten lenen om deze uiteindelijk te kopen.> Dit na veel wikken en wegen en advies van de verkoper.( mijn vrouw is invalide (zwaar rugpatient)>> Op 15 Maart heb ik de matrassen opgehaald bij desbetreffend filiaal, na een week heb ik er al 1 moeten terugbrengen> omdat de buitenkant verkeerd was gestikt.> Dus weer naar betreffend filiaal om het matras om te ruilen.> Aangezien verkoper vertelde dat we aan de matrassen moesten wennen hebben we niet eerder gereageerd.> Tot er ineens een grote kuil zat in het ene matras en je geregeld de veren hoorde en voelde springen in het andere matras.> Omstreeks 5 Oktober hebben we het filiaal gebeld met de mededeling dat we garantie hadden en nieuwe matrassen wenste> De verkoopster deelde mij mee dat ze iemand zou sturen voor betreffende klacht deze kwam op 23 Oktober.> Op 24 ktober zijn wij direct naar het filiaal gegaan om te kijken voor eventuele zwaardere matrassen omdat wij het vertrouwen in deze matrassen kwijt zijn.> ook in uw bedrijf trouwens.> Wij zouden zo snel mogelijk worden terug gebeld of jullie verder iets voor ons konden betekenen, we hoorden niets toen heeft mijn vrouw opgebeld 6 November> de betreffende medewerkster was niet aanwezig deze belde afgelopen Donderdag 9 November pas terug.>> Mijn vrouw kreeg te horen dat de binnenkant opnieuw was besteld, uitdrukkelijk tegen de afspraken in want er zou overleg volgen.> Ik ben vandaag 11 November wederom naar het filiaal geweest daar werd mij vrolijk verteld dat ze waarschijnlijk in de week van 4 December binnen kwamen.>> Medewerker dit is nog 4 weken, wij hebben fabrieks garantie dus waarom zo moeilijk vanaf 5 oktober is dit dus 9 weken voor het omruilen wegens garantie.> Dit is te gek voor woorden en dit pik ik ook niet, ik vind dat ik in mijn recht sta, ik hoop dat u mij hierbij kunt steunen we zijn ten einde raad.>> Graag wil ik u een keuze cq oplossing voorstellen:> 1) Ik wil de matrassen Nasa Comfort 80x200 omruilen voor de Silverlabel twingspring 80 x 200 hier zit een bijbetaling aan vast,> van 218 euro ik stel voor de prijs samen te delen en de matrassen binnen een week te leveren.> 2) De Nasa comfort te leveren binnen 1 week.>> Graag verneem ik van u hoe we dit gaan oplossen u kan en mag niet verwachten dat iemand die garantie heeft 9 weken moet wachten met omruilen,> terwijl deze in grote hoeveelheden in uw magazijn staan.> Ik ben bereid indien u met ons eerste voorstel akkoord gaat de matrassen om te ruilen bij het hoofd magazijn, > aangezien ik niet meer in het betreffende filiaal wens te komen, ik voel me zwaar bedrogen > ik hoop dat u mij iets van het vertrouwen kan doen terug winnen.>>We zijn nu baland op de datum 20 November 2006 en hebben nog steeds niets gehoord op onze email, kan ik geld gaan terug eisen,

of kan ik de matrassen zo bij de ingang van deze zaak deponeren, aangezien ik en mijn rug rugpatienet zijn

zij is zelfs arbeids gehandicapt door rugproblemen.> P.Klos> J.Mc.Cormickstraat 7> 2712 VW Zoetermeer> tel 079-3164060> 06 - 13752542> email petertineke@versatel.nl>

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.