Als Ouder van een kind in de zorg (begeleid wonen) ben ik op zoek naar een oplossing voor een (kleine) financiele misstand.
Mijn dochter woont in een begeleid woonen omgeving en kan alleen vast internet afnemen via de door de instelling afgesloten contracten.
Op zich begrijplijk en ook het doorberekenen van de abonnementskosten en eventuele administratie kosten.
De kosten VS geleverde diensten zijn echter scheef. Er wordt nu 8€ per maand meer betaald voor minder diensten dan momenteel gebrukelijk is.
Ik heb dit bij de zorginstelling neergelegd met het verzoek dit aan te passen in overleg met ziggo.
De zorginstelling neemt haar verantwoordelijkheid niet om dit met Ziggo te bespreken, ook niet na meermaals mondeling en schriftelik aangeven per e-mail
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Zij hebben nu een oud abonnement
een 40/4 MB/s zakelijke internet verbinding met wifi-signaal
En de kosten zijn 48,
Het minimale Abonnement bij Ziggo is Ziggo Start is op moment van schrijven
een 60/10 Mbit/s zakelijke internetverbinding
internet(hero_container_26087)
Inclusief 1 licentie van F-Secure en een wifi-modem.
Wifi-modem met ingebouwd wifi-signaal
Gratis internetbeveiliging 1 licentie
Power Promise
Gegarandeerd perfecte wifi
Gespecialiseerde klantenservice
7 dagen in de week, van 8 tot 22.00 uur
Online TV kijken met Ziggo GO
50+ zenders incl. Ziggo Sport
En de kosten zijn 40,