ik heb een verdrags formulier met zwitserland omdat ik het pensioen van mijn overleden man uit zwitserland krijg.
ik betaal daar dus ook ziektekosten (bij de concordia)
maar dat is zo duur iets meer dan 4000 !!!!!euro per jaar.
zijn er mensen die dit ook hebben en zo ja weet die gene of er goedkopere krankkekasse zijn in zwitserland.