BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Zijn de annuleringskosten van Nuon Isolatie terecht?

Bijdrage door gebruiker
29-08-2013
10 reacties
Wij hebben in April gesproken met een vertegenwoordiger van Nuon Isolatie. Toen hebben wij een offerte ontvangen voor spouwmuur isolatie van ons huis. Wij hebben tijdens het gesprek al aangegeven dat als wij over willen gaan tot spouwmuur isolatie, wij dit pas in het najaar van dit jaar willen doen. Ik heb telefonisch laten weten aan de vertegenwoordiger (via voicemail), dat we akkoord zijn met de offerte. Hij heeft mij een mail gestuurd met als onderwerp: "Akkoord opdracht" en daarin de vraag om de offerte ook te ondertekenen en op te sturen. Dit heb ik echter nooit gedaan, omdat ik het najaar wilde afwachten.
Wij hebben afgelopen maand besloten, om wegens financiele redenen de spouwmuur isolatie uit te stellen, danwel ons isolatie probleem anders op te lossen. We zijn ons opnieuw aan het orienteren.
Ik krijg nu een mail van de planner van Nuon om de spouwmuurisolatie uit te voeren. Ik geef aan dat wij afzien van de spouwmuurisolatie, en prompt krijg ik een mail terug dat er wel 10% annuleringskosten in rekening worden gebracht.
Maar wij hebben de offerte/opdracht nooit ondertekend.
Handelt Nuon correct?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.