BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo overspeelt z'n hand op de markt?

Bijdrage door gebruiker
10-05-2016
23 reacties

Hallo,

Zojuist weer een brief van Ziggo ontvangen, mijn aller-goedkoopste abonnement bij hen gaat weer bijna 2 euro (= dik 5%) per maand omhoog.

Al zeker 6 jaar terug na de Ziggo upgrade van 2 naar 10 Mb down eens gekeken of ik met een downgrade van toentertijd 70 Mb naar 10 Mb daar voldoende aan had. Upgraden kan altijd nog….nietwaar

Liep niet verkeerd, ik kreeg op een fatsoenlijke wijze binnen wat ik wilde.

Dus heb ik dat zo maar gelaten. Voldoende voor mijn internetaspiraties.

Nu, een paar jaar later vinden ze dat ik minimaal 40 Mb, down nodig heb.

Ik vind van niet maar volgens hen is dat de `toekomst`.

Maar de abonnementsgelden gaan ook elk jaar behoorlijk omhoog, ik kan helaas niet meer downgraden zodat ik zo langzamerhand wel eens een andere kant (KPN?) op ga kijken.

En word ik ook extra gepakt omdat ik geen alles in 1 pakket afneem

Blijkbaar is er geen pakketje mogelijk die de essenties van het internet voor velen behelzen maar moet alles sneller (en duurder).

Ziggo!! Stelletje incompetente managers, morons..…. Nederland vergrijst en die mensen wil je opzadelen met een snelheid en prijs! om binnen 3 minuten een film te downloaden wat ze toch al niet doen….. Get a life…..

Ik word zo langzamerhand toch een beetje misselijk van dit soort praktijken.

Ik las vanmiddag dat ze dit jaar meer abonnees kwijtraakten, ga flink zo door….

O ja,…. nu de vraag,………meer mensen die deze halfjaarlijkse verhoging hebben gekregen?

…en daar de pest over in hebben??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.