BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Ziggo

Bijdrage door gebruiker
20-10-2010
50 reacties
Geachte mevrouw mijnheer,

Recentelijk ontving ik een brief van Ziggo met de aankondiging dat mijn abonnomentsvorm in de huidige stijl niet meer leverbaar is.
Om minimaal het zelfde te behouden moet in vanaf 1 juni 2011 een prijsverhoging van 11 % betalen!
Na telefonisch contact met de klantenservice kwam ik niet verder.
Ik heb in ieder geval aangegeven dat ik niet akkoord ga met deze verhoging en de automatische afscrijving van de verhoging

Kan / mag dit zomaar?


Mvrgr Dhr R van Dijk
Soest

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.