heb te maken met een zaak van 2007, Ziggo opgezegd ivm verhuizing naar andere stad, waar ziggo geen bereik had. Wordt nu voor € 2000,- door een incassobureau benaderd omdat het abonnement niet schriftelijk is opgezegd. Ze hebben mijn modem toendertijd wel geaccepteerd, toen ik die terug stuurde. waarom nu pas aangeslagen voor al die tijd en kan ik hier nog iets aan doen. heb geen bewijzen meer in mijn bezit. weet iemand hier raad op?
zie de reactie graag tegemoet.